Elise <3

Minns hur vi träffades, Elise frågade i ML, "Är någon Starrider föralltid?".
Senare träffades vi på dansgolvet, vi dansade och red sedan till Ufot.
Efter det började vi rolla ihop och blev sedan BFF ♥

Älskar dig min lilla Elli, det är så roligt när du blir så glad när jag loggar in ♥ Vi har så kul ihop och du är världens snällaste ♥
E så glad att jag träffade just dig, där i ML stallet, och inte någon annan. ♥
Kommer alltid att älska dig, min lilla Elli.
Shadow: Och jag gillar dig Rose :*

Kommentarer
Postat av: Din Elli Propelli Makarelli Cx <3

Aww... i <3 u Jenn <333333333 Du finns föralltid i min hjärta <333333333
Rose:Jag gillar dej Shadow ;**

2012-08-16 @ 12:38:12
URL: http://worldstarstable.bloggo.nu

Kommentera gärna:

Vad heter du då gullet?
Glöm aldrig mig

Din e-mejl? Jag lovar att ingen får se den!

Har du en blogg?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0