Inget speciellt..

Kan inte göra nått speciellt inlägg från paddan... Men vill iaf säga lite saker. TACK STEFF OCH ALLI SOM PLANERAT IN MASSOR MED EVENT I KLUBBEN UNDER TVÅ VECKOR! :D ska förhoppningsvis komma på alla! Sen så längtar jag tills nästa onsdags uppdaterig, hoppas verkligen det kommer uppdrag, har liksom bara 225 xp kvar till lvl 13....

Skolan är faktiskt helt okej! Vi får sovmorgon två dagar i veckan och slutar inte alls speciellt sent några dagar, runt 3 typ. Och typ inga läxor heller, bara i språket, engelskan och läsa lite från svenskan. Vad jag har hört ang läxorna från andra på SS så värkar dom ha sjukt mycket läxor, och dom är yngre när än mig. Kör dom mindre läxor på Högstadiet för man oftast är tillräkligt stressad av puperteten? Vad vet jag...

Ja, det var det jag hade på hjärtat för tillfället! <3

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du då gullet?
Glöm aldrig mig

Din e-mejl? Jag lovar att ingen får se den!

Har du en blogg?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0