._.

Som ni kanske märkt har jag typ slutat blogga. Andledning:
1. E så j*vla lat att jag inte ens orkar beskära bilder, och det blir inte så fina inlägg då.
2. Vet inte vad jag ska blogga om  FEL! Finns fruktansvärt mycket jag kan blogga om men som ovan, orkar inte beskära bilder ._. GIMP tar sån tid att starta och vet seriöst itne hur man beskär på Paint, kan nån berätta hur?
3. Statistiken är dålig, men vad förväntar jag mig när jag helt random starta en blogg. Flera har sagt: "Fin blogg, men du bloggar inte så mycket..." här fick ni svaret. Ända som gör så att jag har typ 5 sidvisningar fortfarande är för att Elli kollar bloggen, även om jag sagt att hon kan sluta... eller, är det nån annan... o.O
4. Vad sjutton är UNIKA besökare, räknas dom med vanliga besöksstatistiken eller är det utöver, och hur blir man unik.... o.O
 
Aja, till saken. om NÅN snäll person säger hur man beskär i Paint kan jag kanske börja blogga igen! :D kanske...
Här får ni lite förbeskärda bilder... :D cuz Im lazy (Ja, jag är den duktiga konstnären) 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du då gullet?
Glöm aldrig mig

Din e-mejl? Jag lovar att ingen får se den!

Har du en blogg?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0