Blogg fix!

Ja, jag ska fixa bloggen lite! Ni ser bilden till höger som är animerad med mig och shadow? där har jag blont hår, efter det har jag haft både brunt vinrött och ljust blont :D SÅ kanske dax att byta...? En header ska jag fixa också, trodde jag skulle få en av en person när jag vann en bloggtävling men orkar seriöst inte vänta mer, var det ett halvår sen?? Mejlade om det men antagligen kom inte mejlet fram... eller vad tror ni? 
Länk till inlägget som jag fick leta upp nu(hade ändå inget för mig): 
http://aliciastarstable.blogg.se/2012/july/bloggtavling-avslutad.html#comment
 
Aja, ska iaf fixa nytt och så, får se om det blir bra :D

Kommentarer

Kommentera gärna:

Vad heter du då gullet?
Glöm aldrig mig

Din e-mejl? Jag lovar att ingen får se den!

Har du en blogg?

Och vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0